«Академічна доброчесність – шлях до успіху»

01.12.2021

Перегляд відеофрагментів на уроках хімії за QR кодами

   Формування академічної доброчесності в освітньому процесі вивчення хімії стосується викриття плагіату та списування у всіх видах діяльності здобувачів освіти. Досягти цього насправді не так важко, якщо продемонструвати дитині, наскільки дотримання академічної доброчесності необхідне для самореалізації, включно з майбутньою успішною кар'єрою. Адже ті уміння й навички, які формує академічна доброчесність, насправді дуже практичні і необхідні для досягнення успіху в будь-якій сфері. Вони виховують працелюбність, повагу до думок, переконань і вчинків інших людей (толерантність); здатність до критичного і творчого мислення та самостійного (без ГДЗ) виконання домашніх завдань; уміння раціонально організовувати свій час; вміння опрацьовувати різнорідну інформацію у проєктній діяльності, а також висловлювати і належно оформлювати власні спостереження і висновки, виконуючи практичні роботи чи лабораторні досліди з хімії.

    Сьогодні, в часи реформування оcвіти України, у нас, вчителів, з'являється можливість застосовувати нові активні технології навчання, які сприяють вихованню академічної доброчесності та мотивують здобувачів освіти на досягнення успіху. Зважаючи на важливість професійного самовизначення старшокласників, дуже важливим є розуміння того, що академічна доброчесність є базовою цінністю і вищої освіти.

ФОРМУЛА УСПІХУ = ЗНАННЯ + ДОБРОЧЕСНА ПОВЕДІНКА

     Використання інтернет технології QR-кодів на уроках хімії сприяє формуванню академічної доброчесності та розвитку в учнів пізнавальної діяльності.

QR-код (англ. Quick response - швидкий відгук) - матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією "Denso-Waveˮ в 1994 році. QR-код - це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку.

     Основна перевага QR-коду - це легке розпізнавання сканувальним обладнанням (в тому числі й фотокамерою мобільного телефона чи планшета). Інтернет технологія QR-кодів дозволяє зробити заняття більш захоплюючими та ефективними. Завдяки інформації з використанням QR-кодів, діти вивчають хімію в контексті цілісної наукової картини світу, інтегруючи і поєднуючи хімічну інформацію з іншими науками. Особливо успішно використовуємо дану технологію для виконання практичних робіт та лабораторних дослідів під час дистанційного навчання, а також на очному навчанні, коли потрібно розглянути 3D проектування моделей атомів, форми електронних орбіталей, різних типів кристалічних граток, дослідити віртуально хімічні чи фізичні властивості речовин.

    Сьогодні на уроці хімії у 8 класі за допомогою QR-кодів здобувачі освіти знайомилися з різними типами кристалічних граток, а дев'ятикласники вдосконалювали знання з теми «Хімічні реакції».

     QR-кодування є ефективним сервісом, що підвищує інтерес до предмету та сприяє використанню новітніх технологій для самоосвіти. А значить дає можливість кожному учню формувати власну думку, самостійно опрацьовувати потрібну інформацію, уникаючи списування, впевнено йти до успішної реалізації власних цілей.

Фото

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати