Година спілкування з соціальним педагогом

05.04.2024

    Життя людини - найвища цінність! А найдорожчий її скарб-здоров'я, тож берегти його потрібно змалку. Шкідливі звички — ряд звичок, що є шкідливими для організму людини. Вони перешкоджають людині розвиватися як розумово, так і фізично. Серед цих звичок виділяють декілька найбільш шкідливих - це наркоманія, алкоголізм, токсикоманія та тютюнопаління. Кожна з цих звичок викликає залежність людини від тієї чи іншої речовини, яку вона вживає.

   В рамках Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності соціальним педагогом з учнями 8 класу проведено годину спілкування «Ні – шкідливим звичкам!» та з 11-класниками круглий стіл «Здоровий спосіб життя».

   Мета заходів: узагальнити знання учнів про здоров'я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя та бережливе ставлення до свого здоров`я, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров'я, виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров'я.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати