Ріст педагогічної майстерності – необхідний показник якості освітнього процесу
В рамках проведення методичного заходу «Ріст педагогічної майстерності – необхідний показник якості освітнього процесу» протягом лютого вчителі ліцею діляться своїм передовим педагогічним досвідом.
Вчитель-логопед Бодян Світлана Володимирівна провела групове логопедичне заняття. За останні роки зростає кількість дітей з певними порушеннями у розвитку. У таких діток спостерігається ряд проблем таких як: імпульсивність, дратівливість, втомлюваність, поганий сон, мають затримку формування дрібної моторики, труднощі у формуванні мовних процесів, письма, читання.
Як один з дієвих методів для попередження і
подолання мовленнєвих порушень
використовуються нейрокорекційні вправи. Даний метод корекції складається із
дихальних, сенсорних та рухових рухів, які сприяють регуляції м'язового тонусу та
розвитку зорово-моторної координації, пам'яті, уваги, а також допомагають
активізувати мовлення і стабілізують емоційний стан дітей. Діти уважні, активні
та із задоволенням виконують всі вправи, покращують своє мовлення.