Щоб насолоджуватися здоров'ям, потрібно працювати над собою

25.03.2024

Безцінний скарб,

Що ми здоров'ям звемо

Із юних літ нам треба берегти,

Адже нічого більше нам не треба,

Щоб тільки всі здорові були ми!

  Здоров'я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. Упродовж березня в Подвірненському ліцеї були проведені заходи у рамках Всеукраїнської програми ментального здоров'я «Ти як?»

   Заходи, які проводилися впродовж тижня з 18.03 по 22.03.2024р. формують в учнів прагнення до постійного покращення свого способу життя та виховують свідоме ставлення до свого здоров'я.

    Практичний психолог ліцею провела з одинадцятикласниками годину психолога на тему «Збереження психічного здоров'я під час НМТ». Здобувачі освіти 11 класу формували знання спрямовані на збереження і зміцнення ментального здоров'я, усвідомлення факторів, що впливають на здоров'я. Під час заняття ліцеїсти виконували різні дихальні вправи на зняття емоційного напруження та релаксаційні вправи, які допоможуть у знятті стресу під час НМТ.

ФОТО 1

   20 березня у світі відзначають День щастя – почуття, без якого неможливо уявити свого життя. Бути щасливим — мрія кожного! Соціальним педагогом ліцею проведено акцію « Я щасливий, бо…».

      В 7 та 8 класах проведено бесіду «Щастя для мене – це…»
Діти висловили свої думки та на перше місце, все ж таки, вивели головні цінності щастя для них: сім'я, батьки, друзі, здоров'я.

     Будьте всі щасливі! Зі святом!

ФОТО 2

    21 березня – у Всесвітній день людини із синдромом Дауна – здобувачі нашого ліцею долучились до всесвітнього челенджу сонячні діти. Цього дня учасники освітнього процесу нашого закладу приєдналися до Всесвітнього благодійного флешмобу «Lots of Socks», надівши яскраві шкарпетки. Під час заходу учні були солідарними з дітками сонця, привертаючи до себе увагу оточуючих, як це щодня трапляється з людьми, що страждають від даної недуги.

ВІДЕО

    Уроки фізичної культури також допомагають зміцненню ментального здоров'я, позбавляють негативних емоцій. Тому на своїх уроках Луцик О.І. завжди прагне формувати у вихованців вміння приймати рішення, відповідальність, бажання працювати в команді та через заняття спортом розвивати силу, витривалість, щоб покращувати загальне самопочуття ліцеїстів. Спорт не лише формує здорове тіло, але й має неабиякий вплив на наше психічне здоров'я.

ФОТО 3

  Коли людина щаслива, вона відчуває позитивні емоції, такі як радість, задоволення, спокій та вдячність. Ці емоції допомагають знизити рівень стресу та тривоги, підвищують самооцінку та збільшують енергію і мотивацію для досягнення мети. Щасливі люди мають менше проблем зі здоров'ям, як фізичним, так і ментальним, а в підсумку – більш тривалий та здоровий життєвий шлях. Щастя позитивно впливає на відносини між людьми. Люди, які відчувають себе щасливими, за звичай мають позитивне ставлення до інших, більш відкриті для спілкування та схильні до взаємодії з іншими. Навчиться стримувати негативні емоції, уникайте конфліктів й намагайтесь вирішувати їх конструктивно.

   Учні 1 класу працювали над міні проєктом «Дякуємо батькам за щасливе дитинство», склали правила щасливого життя.

   Ми самі будуємо своє життя. Тож радійте кожній гарній дрібничці, кожному прекрасному моменту життя, кожному чудовому дню, смійтеся на здоров'я й будьте щасливими!

ФОТО 4

   Другокласники традиційно долучилися до Міжнародного дня щастя і нагадали всім, що варто радіти життю і бути вдячним за всі подарунки долі, навіть якщо іноді вона підкидає не надто приємні сюрпризи.
У цей весняний день бажаємо справжнього людського щастя. Не втрачайте віри у краще, вмійте радіти життю, навіть у найважчі моменти. Дякуємо нашим захисникам! Нехай все складається так, як задумано!

ФОТО 5

    З метою підтримки ментального здоров'я та формування навичок піклування про себе зі здобувачами освіти 4 класу проведено виховну годину на тему «Турбуюся про ментальне здоров'я». Тут з дітьми обговорили основні аспекти підтримки психічного здоров'я: здорове харчування, фізична активність, 8 годин сну щодня, розмова про почуття з тим, кому довіряєш, прогулянка з сім'єю та друзями. Навчити дітей піклуватися про ментальне здоров'я змалечку – необхідність сьогодення. Через любов, турботу, захищеність та безпеку дитина зможе вистояти та зберегти себе.

ФОТО 6

 Протягом тижня практичний психолог, на годинах психолога, провела інформаційні хвилинки «Як подбати про своє психічне здоров'я: 5 корисних звичок на кожен день» з ліцеїсти 5,7 класів. Діти здобули багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров'я. Ментальне здоров'я дітей важливе - і це стосується кожного! Піклуватися про себе важливо, то ж дбайте про своє здоров'я і власну психологічну стійкість.

ФОТО 7

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати