#тиждень_безбар’єрності
#тиждень_безбар'єрності
#ШколаБезБар'єрів
#Безбар'єрнаОсвіта2025
З 19.05 по
23.05.2025р. у Подвірненському ліцеї
проходив Національний тиждень безбар'єрності.
Класний керівник 3 класу провела зі своїми вихованцями годину спілкування «Світ без перешкод». Діти переглянули презентацію та ознайомилися з «Довідником безбар'єрності», який висвітлює чотири розділи: «Складові безбар'єрності», «Правила мови», «Словник» та «Безбар'єрний календар». У ході бесіди Тлуста Г.І. розповіла учням про правила безбар'єрної мови, як піклуватися про себе та тих хто поруч, про етику взаємодії із різними людьми у період стресу, про дитину з особливими освітніми проблемами. Діти проявили активність і зацікавленість, бо у сучасному житті вони мають бути обізнаними з багатьох питань.
Бар'єри — це ті перепони, які заважають різним людям отримати доступ до можливостей, і через це не дають їм повністю реалізувати свій потенціал. Дуже часто бар'єри створюють самі люди внаслідок незнання, стереотипів та упереджень. Через це виникає неправильний та незручний дизайн, дискримінаційні процедури і негативне ставлення.
Здобувачі освіти 10 класу дискутували про безбарʼєрність та проблеми, які з нею повʼязані.
В рамках Національного тижня безбар'єрності з ліцеїстами 2 класу була проведена виховна справа «Безбар'єрність – це …». Діти переглянули відео по темі, разом працювали над мегарозмальовкою, провели гру « Так чи ні».
Виховну годину на тему " Безбар'єрність -
чому це стосується кожного?" провела класний керівник зі
своїми восьмикласниками. Безбар'єрність – це нова суспільна норма. Чому? Бо
безбар'єрність – не тільки про людей з особливими потребами, безбар'єрність –
це про кожного з нас. Це досить просто – звертатися до людини так, як це
комфортно для неї. Не ставитися упереджено щодо
віку, гендеру чи національності. Поважати одне одного, права та
можливості інших. І тоді зусилля багатьох людей на всіх рівнях наблизять те,
чого ми всі прагнемо – безбар'єрне майбутнє України!
Сьогодні говоримо про важливе: «УкраїнаБезБар'єрів!»💙💛. На виховній годині дев'ятикласники мали змогу дослідити, що ж означає безбар'єрність і чому вона така важлива для кожного українця.
Безбар'єрність – це не лише про пандуси. Це про:
• Рівні можливості для всіх.
• Доступність інформації та послуг.
• Інклюзивне середовище, де кожен почувається потрібним і важливим.
Давайте разом будувати Україну, де немає бар'єрів – ні фізичних, ні ментальних!
#тиждень_безбар'єрності, #ШколаБезБар'єрів, #Безбар'єрнаОсвіта2025
22 травня
ліцеїсти Подвірненського ліцею долучилися до флешмобу «Одягни біле – підтримай
рівність», який став важливим кроком у
напрямку формування суспільства, де кожен почувається впевнено та має рівні
можливості для самореалізації. Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь та
підтримку ініціативи.
Здобувачі освіти 8 класу долучилися до Національного тижня безбар'єрності, обравши простий спосіб — зручний та доступний відпочинок на природі з улюбленими книгами. Спокій, свіже повітря й хороша література — усе це сприяє гармонії, відкритості та рівним можливостям для кожного.
Пам'ятай: кожна велика зміна починається з маленького «я». І якщо кожен із нас стане трохи добрішим, уважнішим і сміливішим — бар'єри впадуть. Один за одним. Світ без бар'єрів починається з тебе. І вже сьогодні.
У рамках тижня класний керівник із здобувачами освіти 7 класу провела годину спілкування «Людина понад усе: толерантність, рівність, гідність». Це урок — про серце, що не ділить людей на «своїх» і «чужих». Про думки, вільні від упереджень.Про слова, які не ранять, а підтримують.
Ліцеїсти дізналися, як бути відкритими до різноманіття: у зовнішності, культурі, поглядах, вірі, можливостях. Як будувати міст, а не мур. Як чути, а не тільки слухати.Цей урок — не про правила. Він про вибір. Про наш щоденний вибір — бути добрішими, уважнішими, людянішими. Бо толерантність — це шлях до миру в класі, у суспільстві, в усьому світі.
Проведені в межах Тижня заходи сприятимуть підвищенню рівня обізнаності юних мешканців нашого ліцею про безбар'єрність та залученню їх до формування безбар'єрного середовища.