Тиждень психології "Поринь у себе"
З 22.04. по 26.04.2024 року у нашому ліцеї пройшов Тиждень психології. В рамках Тижня було проведено різноманітні цікаві заходи, вправи, завдання. Ліцеїсти мали можливість познайомитися з матеріалом інформаційної дошки розтяжкою-довідником «Факти про психологію» та плакатом «Твої психологічні права», взяти участь у челенджі «25 кроків любові до себе».
Це допомогло їм ближче познайомитись з незвичайною наукою психологією, пізнати себе, цікаво та з користю провести час.
З першокласниками для розслаблення та емоційної саморегуляції психолог провела заняття з використанням арт-терапевтичних розмальовок «Котоферма». Другокласники теж виконували цікаві вправи на згуртування та вміння працювати в парі, переглянули мультфільм про психолога. З батьками початкових класів поділилися порадами «Чому в дитинстві так важливо слухати казки?»
Виконуючи цікаві вправи, четвертокласники проявляли свої емоції та вчилися працювати, змінюючи усталені норми на нові, переглянули емоційний мультфільм «Забери мене додому».
Шестикласники, розфарбовуючи парасольки, виконали арт-терапевтичну вправу «Захисна парасолька», говорили про те, як навчитися стабілізації психоемоційного стану і зниження тривожності, закріпили почуття безпеки – базової потреби кожної людини.
Ліцеїсти сьомого класу, під час заняття з психологом, виконали психологічну вправу «П'ять секретів щастя» та поділилися кожен своїм рецептом власної квітки щастя. Бути щасливим – просто: вмій бути вдячним, будь оптимістом, радій своїм успіхам, використовуй свої сильні сторони, роби добрі вчинки.
На годині психолога восьмикласники виконали цікаву психологічну вправу «Я маю… Я є… Я можу… Я буду…» та вчилися справлятися зі стресом, створюючи свою власну емоційну картину.
Дев'ятикласники та десятикласники мали можливість провести з психологом інтерактивне заняття «Що ти знаєш про свій характер». Цікавою та пізнавальною була для них інформація, яку вони почули та побачили.
Різноманітні види психологічної роботи, застосовані під
час проведення Тижня психології, дали змогу всім учасникам освітнього процесу стати єдиним цілим та
готовими до відкритого спілкування.