Як ранок проведеш – таким буде день!
12.03.2024
Найпершим інструментом створення атмосфери взаємної довіри,
толерантності, доброзичливості, коли дитина не тільки не відчуває стресу,
змінюючи домашнє середовище на шкільне, а навпаки – з радістю чекає зустрічі зі
своєї школою є ранкові зустрічі. Результатом ранкових зустрічей є
вміння: піклуватися про інших;
поважати один одного;самостійно мислити; чітко висловлювати ідеї; ефективно
спілкуватися; брати на себе відповідальність за себе та інших; критично
мислити; знаходити спільну мову з іншими; товаришувати з ними. Діти на власному
прикладі відчувають як добрі та щирі
слова можуть творити радість, робити людей щасливими. Це створює атмосферу для
подальшої продуктивної життєрадісної праці.